onsdag 8 december 2010

Fixar klöver på annorlunda sätt

Namn: Kajsa Hansson
Bostadsort: Älvsbyn
Ålder: 17
Hårfärg: Brunett
Ögonfärg: Blå
Längd: 163 cm
Familj: Mamma, Pappa, lillasyster
Fritidsintressen: Vara med vännerna, motionera och sjunga
Favoritmat på julbordet: Köttbullar och revbensspjäll
Bästa julsången: White christmas
Drömresa: Västindien
Vill jobba som: Ingen aning

Om du skulle beskriva dig själv, hur skulle det då låta?
- Jag är en glad, snäll och busig liten tjej.

Om du går skola, vad pluggar du för något, eller om du arbetar, vad arbetar du med?
- Jag går andra året estet musik på Strömbacka.

Berätta gärna varför du valde det du pluggar?
- Jag tycker väldigt mycket om att sjunga och spela.

Vad är dina mål med utbildningen?
- Få chansen att göra det jag tycker är roligt, eftersom jag inte vet vad jag vill jobba med sen.

Berätta hur du trivs?
- Som fisken i vattnet.

Om du vann 100.000:- vad skulle du då göra för pengarna?
- Resa, shoppa, spara.. det vanliga.

Vad gör du om 10 år?
- Har förhoppningsvis ett jobb jag trivs med och en liten familj.

Berätta om din reaktion då du fick veta att de blev en av kandidaterna
- Tyckte det verkade kul.

Varför tror du att du blev anmäld?
- Därför att jag älskar att sjunga.

Vad gör dig till Älvsbyns Lucia 2010?
- Lotten!

Berätta hur du brukar fira Jul?
- Med släkten, kalle anka och tomten.

Vad älskar du att göra på fritiden?
- Sjunga, vara med mina vänner, familj, pojkvän och motionera.

Berätta något roligt få personer vet om dig?
- Jag kan göra en treklöver med min tunga.